.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه حمله اوباش به زنان محجبه در رشت
زنگ خطر برای مسئولین قضایی و انتظامی‌ گيلان!
مزاحمتی که برای نوامیس در فضای عمومی ایجاد گردید و قمه کشی به روی یک روحانی بصیر و… این را به ما یادآوری می کند که فکر کنیم، تکلیف حقیقی امت حزب الله و یاوران ولایت در این بین چیست؟
 زنگ خطر برای مسئولین قضایی و انتظامی‌ گيلان!

 از سال گذشته آوازه ی مناجات سی شب ماه رمضان با مشارکت دسته جمعی هیئات شهر رشت به گوش جان رسید و برنامه مناجات با حضور مبارک امت حزب الله و هیئات فرهنگی شهر، حتی پس از ماه مبارک در قالب شب های جمعه تا کنون ادامه داشته است.

امسال نیز کما فی السابق با شور و حرارتی بیشتر و نظمی پر شکوه و استقبالی چشمگیر، مراسم وعظ و سخنرانی با حضور آقایان فقیهی، شعبانی پور و رضانژاد برگزار می گردد. محوریت موضوع این شب ها، آیین بندگی خدا در قالب شناخت بندگی در زندگی، یاوران بندگی و نتایج بندگی خداوند است. دعا و مناجات خوانی نیز توسط حاج محمد عباسپور اجرا می شود که هر شب انفاس قدسی مولانا علی بن الحسین زین العابدین علیه السلام از دعای ابوحمزه با شرح و توضیح آن، بر دل و جان مشتاقان طریق نجوا می نشیند. در پایان نیز مداحان خوش الحان شهر رشت با ذکر نوحه و شور، دل ها را عاشورایی می کنند.

در این بین به لحاظ کثرت جمعیت و حضور گسترده تمامی هیئات شهر و وجه های حزب اللهی، اشرار و اراذل و اوباش، تاب و تحمل نیاورده و محیط خویش را در محله خواهر امام رشت، نا امن دیدند. لذا در چهارشنبه شب، یکی از اوباش محل به نام “کامل میرهادیان” که حقا در هرگونه فسق و فجور و تباهی و انحرافی کامل است و دارای پرونده های متعدد قضایی است و از شرارت های او جان ها و ارواح در ناراحتی بوده، اقدام به مزاحمت نوامیس و خواهران محجبه که بعد از مراسم در راه منزل بودند نمود.

وی در حالی که عریان بوده، قمه در دست داشت و عربده می کشید که ناگهان با حضور به موقع و آگاهانه جوانان و حزب اللهی های محفل مناجات حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) مواجه شد.

در این بین روحانی با بصیرت و شجاع، جناب حجة الاسلام شعبانی پور با وی گلاویز شد که با حضور مأموران نیروی انتظامی و پیگیری مأموران نیروی انتظامی و با عملیات اطلاعاتی کامل، “میرهادیان” روز پنجشنبه دستگیر و توسط مقامات قضایی (دادسرای انقلاب رشت) بازداشت شد و هم اکنون پرونده ی وی تحت نظر و در حال رسیدگی در قوه قضاییه می باشد.

نکته ی حائز اهمیت این که، پس از بازتاب گسترده این موضوع در منطقه، در بامداد شب جمعه و در حین سخنرانی جناب حجة الاسلام فقیهی از قسمت بانوان، ناگهان صدای همهمه و فریاد و فحاشی زنی به ساحت اهل بیت علیهم السلام و سخنران محترم و خواهران و برادران حزب اللهی، شنیده شد.

تا لحظاتی مجلس با بی نظمی چشمگیری مواجه شد و علیرغم تلاش تعدادی از بانوان در آرام کردن زن مذکور، او همچنان به فحاشی و توهین ادامه داد. لذا جهت آرام ساختن فضای جلسه، مسئولین اجرایی برنامه در ایوان حرم در نزدیکی در خواهران حاضر و مسئله را از نزدیک مشاهده کردند.

گفتنی است دامنه فحاشی و توهین به ساحت رهبر انقلاب و مسئولین امر و امت حزب الله بسیار زیاد بود و مداح جلسه برای اطفاء این امر نقش مهمی داشت.

نکته ی حائز اهمیت اینست که زن مذکور که سعی می کرد از یک سو با فحاشی و ناسزاگویی و از سویی دیگر با مظلوم نمایی و برانگیختن احساس مردم، مجلس را برهم بزند، در بین حرف هایش می گفت: «دیشب که گرفتید امشب هم بیایید بگیرید، برایتان خواهر امام درست می کنم…»

با تحلیل بسیار ساده و ابتدایی پس از دستگیری “ریگی محله لب آب رشت” یعنی “کامل میرهادیان” و به دنبال آن تعطیلی قهوه خانه ای که او و اطرافیانش در آن تجمع می کردند و مشاهده رفتار آن زن فحاش از ابتدا تا انتها، کاملا این نتیجه به دست می آید که این اتفاق هدایت شده از طرف معاندینی بود که چشم دیدن مجلسی که منافعش به فرد و اجتماع توأمان می رسد را ندارند. همین خود، پویایی و حرکت و جریان داشتن حیات در مجلس مناجات های حرم مطهر را می رساند.

لکن در این بین برخی دوستان و عناصر فرهنگی شهر، دست دشمن را از پشت این وقایع نخوانده و اقدام به زیر سوال بردن بانیان مجلس مناجات و تحت الشعاع قراد دادن این مجلس نورانی که جای خالی اش سال ها در شهر احساس می شد را دارند. در حالی که بصیرت مذهبیون باید فرقان در این گونه فتنه ها باشد که دشمن در رسیدن به اهداف خود، هم از وجود مردان و هم از وجود زنان استفاده می کند و باید دشمن را شناخت.

یکی از اهداف اصلی از برپایی این گونه فتنه ها ایجاد شکاف و انفکاک در بین حزب اللهی هاست و همچنین ساقط کردن و شکستن محور کارهای اثرگذار به وسیله تخریب چهره هایی که در مسیر وحدت و انسجام ملی تلاش می کنند؛ که با این گونه حرکات بساط جلسات مناجات با خدا، حتی در این شب ها ی مبارک برچیده می شود. و اهداف دشمن محقق خواهد شد.

قابل ذکر است که در حالت تدافعی اولیه، دستگاه قضایی کاملا با حزب الله همراه و همسو بوده و نقشه دشمنان به ثمر نرسید و شاهد این مدعا حضور روز افزون هیئتی ها و حزب اللهی های شهر در مراسم مناجات است.

آنچه که مسلم است این است که نباید به موضوعات سخیف توجهی شود، بلکه توجه کنیم که دشمن نمی تواند ایجاد فرهنگ شب زنده داری را در شهر ما ببیند.

فحاشی به ساحت قدس ولایت فقیه، مزاحمتی که برای نوامیس در فضای عمومی ایجاد گردید و قمه کشی به روی یک روحانی بصیر و… این را به ما یادآوری می کند که فکر کنیم، تکلیف حقیقی امت حزب الله و یاوران ولایت در این بین چیست؟

چقدر می توانیم تضمین بدهیم که نظیر این قضایا در دیگر مجالس فرهنگی و مذهبی شهر اتفاق نیفتد؟

پس حضور آگاهانه و حمایت از شخصیت های مؤثر فرهنگی شهر اعم از روحانیون و مداحان که سنگرهایشان برای دشمن ناامید کننده است از وظایف همه ماست. و پاسخگویی مناسب به شبهات و تحلیل با بصیرت موضوعات اینچنینی، از وظایف انصار ولایت و هیئتیون شهرستان رشت است.

باید باریک بینی و تیزبینی خود را در مواجه با فتنه ای ظریف تر از این گونه قضایا، تقویت نماییم. گیلان آنلاین


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 مرداد 1391
واقعا جاي تاسف دارد تاكي بايد شاهد ارازل واوباش درناامني مملكت باشيم پس نيروي انتظامي درخدمت مردم كجاست.......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.